niedziela, 3 lipca 2011

CIĄGLE PADA...



              HIT NA CZASIE 

12 komentarzy:

  1. no niestety pada i końca nie widać...słoneczka życzę:-)marta

    OdpowiedzUsuń
  2. to znaczy, że kiedyś też ciągle padało;)
    buziaczki Grzaneczko
    ......................


    tak! to są nasiona rabarbaru, każdy hodowca je wycina gdy tylko zaczyna rabarbar kwitnąć
    ja je zostawiłam z ciekawości aby raz w życiu je zobaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też leje bez przerwy od piątku, no przepraszam, jakieś trzy godziny już nie pada. W taką pogodę ja świruję, ciśnienie niwykazywalne.
    Buziaki serce moje.Iza.

    P.S.
    To wcale nie dużo komentarzy, chociaż temat przyznaję, ciekawy.
    Pisałam o dziwnych imionach, to było chyba 114 komentarzy, czy jakoś tak, tylko to było wtedy jak nie działały liczniki, ha ha ha.
    Jeszcze raz buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to co, że pada? Śmiej się z tego, bo jutro, czy pojutrze może być upał, na który wszyscy będą narzekać... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka jak najbardziej na ten czas ale u mnie w Szczecinie słoneczko nieśmiało wyglądac zaczyna! idzie lepsza pogoda ---i taka samą tobie życzę -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. milutkiego popołudnia życzę
    buziaczki zostawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Grażynko w Rzeszowie właśnie od nowa zaczęło padać!
    Wczoraj od południa też mocno padało!
    Grażynko czy ta figura Jezusa jak tego z Rio to gdzieś w Twoich okolicach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Grażynko chyba coś pomyliłem z tą figurą- przpraszm!
    Coś mi się pokićkało!Jeśli Ci to nie przeszkadza to podpowiedz mi z jakiego jesteś miasta???
    Nie chcę strzelać że by się dalej nie wygłupiac! Ale jak mi powiesz to wstawię sobie w pasek przy Twoim imieniu i już zawsze będe wiedział gdzie pojechałem w odwiedziny!
    Wiesz skleroza nie boli tylko trzeba się namyśleć!hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzaneczko:) A u nas nie pada... wprawdzie co trochę się chmurzy, ale jest ciepło i nie pada. Podobno rano była ulewa, ale spałam chyba jak suseł, bo nic nie słyszałam. Mam nadzieję, że lato jeszcze da nam znać o sobie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a u nas już drugi dzień bez deszczu
    dzisiaj był piękny dzień lata, nawet momentami było aż za gorąco
    buziaczki wieczorne przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj kochana :))) Tak zdecydowanie... hit na czasie ! Słuchaj zapowiadają, że niedługo będzie baaaaaaardzo gorąco. NO TO CZEKAMY Z UTĘSKNIENIEM :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Grażyno!
    Wróciliśmy trochę przed czasem, bo się korków baliśmy. Większe rybki nie brały. Była duchota. I teraz jest burza i pada deszcz... Syn wraca z Mazur dziś wieczorem.
    Ja na wsi tam bardzo dobrze odpoczywam.
    Zbyszek czuje się dobrze:) Oczywiście uwalił się pod sklepem:)
    Zapłacili mu przelewem, bo w lesie pracował:)
    No to sobie przelał:)
    Pozdrawiam ze znowu mokrej 100licy:)

    OdpowiedzUsuń