czwartek, 10 listopada 2011

DLA STEMILA...

Pozwól, że w pożegnalnym geście, tym razem, to ja, zaprezentuję, moją ulubioną piosenkę zespołu, który dzięki Tobie porwał również i mnie :)
Powtórzę się już kolejny raz, było mi niezmiernie miło gościć w Twojej blogowej "Komnacie dla wybrańców" :) gdzie często wracałam myślami, do zapomnianych, muzycznych wspomnień sprzed lat. Będzie nam tego brakowało!
ROBIŁEŚ TO, W WIELKIM STYLU!!!
Nie powiem do widzenia, ponieważ mocno trzymam kciuki i wierzę, że wszystko się ułoży i powrócisz do nas w kolejnej, nowej odsłonie :) A więc?
 POWODZENIA I DO ZOBACZENIA
Jak to zawsze mawiasz: Niech zabrzmi muzyka :)


11 komentarzy:

  1. Niezmiennie mi miło - pociągnij ten kierunek bloga jak zostałaś zaszczepiona do tej muzyki!?
    Za wpis i komentarz serdeczne dzięki - miło mi było tu bywać i komentować.
    Wszystkiego dobrego - serdeczne podziękowania .
    Tą muzykę się kocha - próbowałem to udowodnić !
    DO............

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam gorąco Ciebie Kochana Grzaneczko i Stemila!!! Podpisuję się pod tym co napisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Ten wpis potwierdza tylko to, o czym wiem od dawna. A mianowicie to, że jesteś Grażynko naprawdę dobrym człowiekiem...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodorku, dziękuję, aż się zaczerwieniłam :)
    Okazuje się, że wirtualni znajomi, stają się tak samo ważni, jak Ci w realu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys sluchalam Deep Purple,potem jakos zaniechalam,slucham muzyki z roznych polek,nie siegam tylko po disco-polo,bo to jedyny gatunek,ktory do mnie w zaden sposob nie przemawia.
    Pozdrawiam wszystkich milosnikow Deep Purple:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisałaś;)
    Hurghada

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja mam nadzieję, że Stemil nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.

    Vehuan

    Poszukaj.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)) Tak, zdecydowanie też tak uważam jak rodorek: jesteś bardzo dobrym i serdecznym człowiekiem. Zdecydowanie podłączam się pod Twoje myśli spisane w tym wpisie. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe komentarze, które u mnie zostawiasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne pożegnanko zrobiłaś
    miejmy nadzieję, że powróci

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie pożegnałaś Stemila ... też bardzo mi było smutno, gdy zamknął swoją stronę ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Stemil... nie ma go? Jak to...

    OdpowiedzUsuń